[Mekhirek] Ujabb teszt, feliratkozasi tajekoztatas

Istvan Moldovan i_moldovan at yahoo.com
2001. Nov. 29., Cs, 08:52:56 CET

Kipróbáltam újfent beindítás előtt a MEKHIREK
hirlevelünket.

Fel tudtam simán iratkozni Web-en keresztül
és e-mail-en is:

E-mail:
   To: mekhirek-request at mek.oszk.hu
   Subject: ures
   Level: subscribe jelszo

Mindkét esetben meg kell adnunk egy jelszót,
amellyel később a honlapon keresztül hozzáférünk
a beállításainkhoz. Ha jól állítottam be, akkor
az archívum jelszó nélkül is nyilvános.

Ha minden jól megy, akkor ez a levél sem megy
ki automatikusan a listára, csak akkor, ha a
listagazda továbbengedi. Most kivételesen megteszi
a gazda :-)

A november MEK Gyarapodásba + MEK Hírek stb.
ezt már meg lehet hirdetni, sőt talán már holnap
kiírni a híreink közé, megírni a KATALIST-re.
A KATALIST-re, TANFORUM-ra a novemberit talán
még automatikusan ki kellene küldeni, a decemberit
már nem.

Üdv

István

P.S. Azért írtam ékezettel, mert azt is tesztelem,
hogyan megy ki. Tegnap meglehetősen furcsa dolgokat
produkalt a masinám, bár akkor IMP-vel küldtem a
listát, most a Yahoo-val.